torsdag 1 september 2011

Nystart....

Hej alla

Roligt att ni vill följa med mig hit!

Jag kände att när det var dax för nytt hus så var det också läge för ny blogg. Innehåller kommer att likna VillaHemmet´s, men med lite nya inslag.


Skall även försöka släppa lite på mina egna krav - bättre att blogga oftare än att vara för kritisk mot min egen kvalitet.

Efter flytten så märkte jag att VillaHemmet var just VillaHemmet för att jag gjorde det till det. Därför har jag bestämt mig för att det nya huset numer är VillaHemma för mig, därav nya bloggnamnet.


Välkomna!

8 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad roligt att få följa din nya blogg och en ny start i ett nytt hem. Kan tänka mig att förutsättningarna är många med så mycket nytt.

Kram Teres

Johanna sa...

*lägger till bland favoriter*
Det ska bli kul att följa dig i husbygge mm.

Septemberflikka sa...

Hej tjejen. Klart jag "flyttar" med. Är så nyfiken på hur det nya hemmet kommet utvecklas och vad som händer i framtiden.

kram

Industri house sa...

Klart man vill fortsätta följa dig! ska bli så spännande att få se erat nya fina hem :))Jag lägger också till dig bland favoriter.

Hem och Lycka sa...

Hänger med jag också! Kram Mia

Moodboardwithflowers sa...

Hej!! Hänger med jag också såklart!

Karin & Andreas sa...

Klart man hänger med!!! Vad spännande att se denna resa. :)
Massa kramar

Jeanette sa...

Följer med, självklart! Ska bli spännande att följa.
Kram