lördag 9 juni 2012

Detaljer uppdaterat....


Det är detaljerna som gör det.
Våra snickare är superskickliga på att få till precis det där lilla speciella. Lister som skarvas extra noga och inget som lämnas åt slumpen.
Små saker gör det sista. Fina knoppar, hängare och speciellt riktiga trycken till mina egenmålade dörrar. Viktiga prylar. Dessa hittade jag till kalaspris här - snabb leverans och fraktfritt. *hummar förnöjt*

Tillägg:
Har fått många frågor om handtagen!
Vi valde "blank nickel" och de är kalasfina! Fick även med oss en ringklocka t ytterdörren, även den är ett litet smycke :)

6 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Verkligen ursnygga handtag. Det är detaljer som gör det.

Hanna 0105 sa...

Hej!! Har du någon planlösning i bloggen? Jag blev verkligen förälskad i utsidan och det jag kunde se från insidan :) Hälsn Hanna

Villa Hemma sa...

Hanna --> Kika här
http://villahemma.blogspot.se/2012/01/planritningar.html

- Jenny

mariasvitabo sa...

Bra tips! Har letat efter sådana! Ska byta dem vi har nere, nu får jag beställa:-) Är så nyfiken på hur ert kök kommer att bli ;-)

Kram Maria

mariasvitabo sa...

Är dina blank krom?

Kram Maria

mali-mo sa...

Skulle så ønske at dette var en norsk butikk ;) Blir sikkert en formue å importere dem fra Sverige ;(