lördag 3 mars 2012

Overklig omgivning....

Ljuvligt väder!
Jag måste knipa mig i armen för att verkligen förstå att detta endast ligger någon minuts cykelväg från det nya huset.
Det har verkligen blivit ett helt annat liv för hela familjen. Barnen har massor av kompisar på gatan och alla dessa barn springer ut och in till varandra och alla leker med alla, oavsett ålder.
Vi behöver inte köra bil överallt, kan cykla och hämta en pizza eller en liter mjölk, kan t om ta bussen hem från en after-work :)

Det var lugnt och skönt att bo granne med en åker, men detta känns kalas!

7 kommentarer:

Septemberflikka sa...

Åh vad härligt! Allt väl annars? Kram

Hedvigochjag.se sa...

Vad kan man säga... lite gött ska man väl ha det!!? Hihi... Och tänk så mycket mer man uppskattar det efter att man har haft långt till saker.

Jag har ju alltid pendlat till jobb med tåg, Malmö och Halmstad i flera år. Och nu äntligen så jobbar jag 10 min hemifrån på cykel.

Postadress Torslanda sa...

Ser väldigt härligt ut !

Everyday living etc. sa...

Det låter så fantastiskt när man hör dig beskriva era omgivningarna. Man ska ju leva sin dröm och det gör ni nu. Helt underbart!

Önskar dig en fortsatt lika underbar söndag! kram Linnéa

Dagar hos mig sa...

Vilket fantastiskt läge!

mitt liv som jag sa...

Låter härligt! Och fantastisk bild.
Må så gott! Kram Jennifer

Limetwig sa...

Visst har vi det bra här i vårt lilla paradis!